List of Fish
Litlhapi as a food product has been under the scrutiny of doctors and journalists over the past few decades. The reason is simple – ecology.
News headlines are full of information about the contamination of fish and lijo tsa tlhapi with chemical toxins and mercury – the results of human industrial activities, and amateur videos from YouTube reveal unpleasant and shocking facts for everyone about the content of parasites in herring, pike, koloi ea crucian and even ocean salemone.
Tlhapi ee e kotsi hakae? Na kotsi ea kotsi ea ho sebelisa mefuta eohle e sa thabiseng ea lintho le libopuoa e feta kotsi ea HO SE e sebelise joalo ka mohloli oa livithamini, liminerale le mafura a mafura a omega-3?
Sehlopha sa PROmusculus.ru, morero oo sepheo sa ona e leng ho etsa lipatlisiso tsa mahlale melemo le likotsi tsa lijo tse fapaneng le lisebelisoa tsa lijo, ho khonahala le ho hloka thuso ha mehopolo e fapaneng e tsebahalang lefats'eng la dietetics, o ithutile lithuto tse fetang 40 tsa mahlale le mehloli e nang le matla a ho utloisisa taba ea melemo le ho lematsa batho ka litlhapi.
Liqeto tsa rona tsa mantlha ke tse latelang.
Litlhapi ke sehlahisoa se phetseng hantle haholo:
– it is a source of dietary protein, which is highly regarded in fitness and bodybuilding for gaining muscle mass, and is also recommended by nutritionists for weight loss.
– It contains a wide range of vitamins and minerals, among which vithamine D, vitamin B12 and omega-3 fatty acids occupy a special place, the risk of deficiency of which is very high throughout the world. Their content in different types of fish can differ significantly: there is more vitamin D and omega-3 in fatty types of fish.
– The health benefits of fish are mainly due to its high content of essential omega-3 fatty acids, which have numerous health benefits.
– Regular consumption of fish reduces the risk of heart disease and death from all cardiovascular diseases, it is good for the brain, reduces the risk of depression and other mental illness, slows down the neurodegenerative processes of aging, is good for vision, etc.
If you and I lived a hundred years ago, then we could finish this and go to fry salmon …
Lekholo la bo20 le la bo21 la lilemo le siile letshwao la lona le nonneng polaneteng ea Lefatše, le eketsa ho fofa ho hoholo ha setlolo ho tsohle tse behiloeng tlholehong molemong oa motho.
Linnete tsa likotsi tsa litlhapi:
– One of the main and widely discussed in the media causes of harm to fish is the content of mercury in it. Today the entire world ocean is polluted with this metal, which tends to accumulate in the tissues of living organisms, including fish and humans.
– The potential harm of fish to humans is also explained by the accumulation of dioxins and PCBs in it – highly toxic chemicals, the source of which is human industrial activity. The longer a fish lives and the more predatory it is, the more toxins it contains.
– Antibiotics are used to treat and protect fish from various diseases. Among them there are both safe for humans and those that pose potential harm.
– Parasites (worms) are present in almost every fish. The likelihood of their presence in raw fish, salted, pickled, smoked, dried fish is very high. They are destroyed by deep freezing and heat treatment.
Bo-rasaense ba kholisehile hore melemo ea ho ja litlhapi e feta kotsi ea HO SE je tlhapi, leha ho na le likotsi tse amanang le chefo ea lik'hemik'hale, likokoana-hloko le lithibela-mafu.
Na kotsi ea kotsi e ka fokotsoa?
Mefuta ea litlhapi ea mefuta e fapaneng ea litlhapi ea fapana. Sena se khethoa ke hore na e phela halelele hakae, e fihla boholong bo bokae, mofuta oa lijo tsa eona (haholo ho liphoofolo tse li jang) le tikoloho ea eona.
Litlhapi tse nang le lintlha tse ngata tsa mercury: shaka ,fishfish, king mackerel, bass sea
Ka nako e ts'oanang, haeba re nahana hore thepa ea mantlha ea tlhapi e hlalosoa ke likahare tsa omega-3 fatty acids ho eona, ho hlakile hore ho nka litokisetso tsa k'hemistri omega-3 ho ka fumana melemo eohle ea bophelo bo amanang le tsona. ntle le ho ja litlhapi, ka tsela eo ho fokotsa likotsi tse ka bakoang ke chefo, lithibela-mafu, liboko, jj.
Ho latela lintlha tsa omega-3 tse hlophisitsoeng ke bafuputsi ba PROmusculus.ru, li-omega-3 tse ntle ka ho fetisisa li tsoa ho oli ea krill ea arctic.
Empa le ha ho etsoa litokisetso tsa omega-3 ho tsoa ho oli ea tlhapi, thepa e tala, e le molao, e hloekisoa ka botlalo, nakong eo ka eona litšila tsohle tsa lik'hemik'hale li tlosoang ho eona.